Oradea.Net
0°C
Oradea


Adresa de E-mail Parolă
Încă nu eşti membru? Înregistrează-te - Ţi-ai uitat parola? Solicită una nouă


Statistica ultimei ore
Vizitatori ultima oră: 46

Utilizatori ultima oră: 7

Total înregistraţi: 25,550
RSS

Articole : Sanatate - Natural : Feed RSS



Cheful de sex, trădat de un... ruj!  [NOU]
Ce-ai spune dacă buzele te-ar trăda atunci când ai chef de o partidă de sex? Recent, americanii au inventat un nou tip de ruj, care îşi schimbă culoarea atunci când femeia care îl foloseşte are chef de sex. Aplicat pe buze, el are un aspect rozé, dar pe măsură ce nivelul hormonilor sexuali din organism creşte, buzele capătă culoarea roşu aprins. Principiul de bază al rujului este reacţia la hormonii din organismul femeii.
De ce sa consumati alimente bogate in potasiu
Consumul de alimente bogate in potasiu, precum salata verde, bananele sau cartofii, reduce riscul de accident vascular cerebral sau de boli coronariene, sustin cercetatorii italieni de la Universitatea din Napoli. Ei au efectuat o noua analiza, bazata pe rezultatele a zece studii publicate in perioada 1966–2009. Pentru realizarea cercetarii au fost analizate datele preluate de la aproximativ 280.000 de adulti.

Cola are efecte contraceptive
Cu ani în urmă exista un mit potrivit căruia o doză de cola băută după un act sexual ar fi fost suficientă pentru a evita o sarcină nedorită. Deşi cola nu este nici pe departe recomandată ca un contraceptiv, oamenii de ştiinţă spun că nu este chiar un mit pentru că există totuşi un adevăr. În urma unui studiu s-a ajuns la concluzia că băutura carbogazoasă distruge aproximativ 30% din spermatozoizi.
Gripa porcină a ucis 7 români, nu 122!
Numărul deceselor cauzate de gripa AH1N1 în România se ridică la şapte şi nu la 122, aşa cum arăta ultimul bilanţ al Ministerului Sănătăţii. La solicitarea Organizaţiei de Investigaţii Jurnalistice, Ministerul a anunţat că autopsiile nu au confirmat că gripa nouă a cauzat decesele. A fost confirmată prezenţa virusului în organism şi de aceea decesele survenite ulterior au fost pe seama infecţiei.
Coplata agreată de medicii de familie
Reprezentanţii medicilor de familie sunt de acord cu introducerea coplăţii întrucât aceasta va reduce numărul de solicitări ale pacienţilor pentru trimiteri şi analize. Preşedinta Societăţii Naţionale a Medicilor de Familie, dr.Rodica Tănăsescu, a declarat miercuri (10 februarie 2010) că este o măsură care trebuie luată întrucât este cerută de Banca Mondială şi Fondul Monetar Internaţional.
Pizza, shaorma sau apa minerala scapa de taxa pe fast food
Adrian Streinu Cercel a declarat, joi, ca lista produselor alimentare nerecomandate care ar putea fi taxate ar putea include produsele cu o cantitate foarte mare de grasimi, dulciurile hiperconcentrate si bauturile carbogazoase, fiind exceptate insa lactatele, carnea, pizza, shaorma si apa minerala. El a facut aceasta precizare dupa ce a fost prezentata o statistica privind cresterea numarului cazurilor de persoane suprapondale si obeze.
Taxa pe produsele fast-food
Ministerul Sanatatii vrea sa introduca taxa pe produsele fast-food similara taxei pe viciu, a anuntat marti noul ministru al Sanatatii, Attila Cseke. Incepand de marti, 5 ianuarie, pe site-ul Ministerului Sanatatii va fi in dezbatere publica proiectul de hotarare de guvern de introducere a taxei pe produsele fast-food. Similara taxei pe viciu, noua taxa va reprezenta un procent din vanzarea produselor fast-food.
Femeia perfectă are faţa ovală şi dimensiuni exacte [VIDEO]
Până şi frumuseţea e un calcul matematic, suţin americanii care au stabilit trăsăturile chipului perfect. După un sondaj printre bărbaţi, avem următoarea conlcuzie: femeia care place tuturor este cea cu faţa ovală şi dimensiuni exacte. Ce au în comun Jesica Alba, Angelina Jolie, Shania Twain, Andreea Berecleanu şi Roxana Ionescu? Deţin chipul perfect şi e matematic demonstrat.
De ce scade pofta de sex
La romani, principalul motiv al scaderii apetitului sexual se leaga de stresul vietii de zi cu zi, insa si factori precum lipsa intimitatii, pastile cum sunt cele pentru controlul tensiunii sau prea putin somn pot declansa astfel de reactii. Cei care sunt mai eficienţi atunci când lucrează sub stres prezintă un risc mai mare să aibă şi probleme cu dorinţa sexuală.
Lista fructelor pe care nu trebuie să le ocoleşti
Antioxidanţii din pepenele verde şi cel galben ne prelungesc tinereţea, iar piersicile şi caisele ne apără de radiaţii, spun medicii. Conform medicinii tradiţionale chineze, pepenele este un fruct care ăcoreşte sângele de aceea, pe cât de benefic este vara, pe atât de nerecomandat este iarna sau în celelalte anotimpuri.
Cele mai populare diete
O mulţime de diete au fost inventate de-a lungul timpului, fiecare pretinzând că aduce cele mai multe beneficii pentru cei ce le urmează. Unele ajută la eliminarea rapidă a kilogramelor, altele la detoxifierea organismului, altele la menţinerea greutăţii ideale. Dieta Atkins se concentrează pe controlul nivelului de insulină din organism prin intermediul alimentaţiei.
Românii fac sex de 12 ori pe lună
Un recent studiul al unei companii de îngheţată prezentă şi pe piaţa din România arată că 63 la sută dintre femei prefera îngheţata în locul sexului. Aceeaşi cercetare mai arată că 68 la sută dintre bărbaţii ar alege o partidă de sex în locul îngheţatei. Cele mai multe iubitoare de îngheţată se află în Oradea.
Sexul în apă: libertatea mişcării la 360 de grade
Este stiintific dovedit ca virful activitatii sexuale la barbati este in lunile iulie-august iar al femeilor spre sfarsitul verii. Luna august va fi asadar incendiara. Tocmai din acest motiv, acum, mai mult ca niciodata, este momentul sa incerci ceva nou. Sexul in apa este o experienta invioratoare, orgasmica si ideala pentru a iesi din rutina.
Nutriţioniştii recomandă consumul zilnic de cereale integrale
Susţinută de activitate fizică, alimentaţia potrivită contribuie semnificativ la îmbunătăţirea calităţii vieţii, menţinerea unei bune stări de sănătate şi creşterea duratei medii de viaţă. O alimentaţie echilibrată presupune reprezentarea optimă a principiilor nutritive de bază în fiecare zi, se precizează într-un comunicat din partea Nestle.
Un orgasm pe zi tine doctorul departe
In Sheffield, Marea Britanie, NHS (Serviciul National de Sanatate) a inceput impartirea unor pliante prin scoli in care le vorbeste elevilor despre "dreptul" la o viata sexuala placuta si despre cum actul sexual regulat ar putea preveni aparitia unor boli cardiovasculare, informeaza The Telegraph.
Medicii naturiști constată că orădenii preferă încă medicina tradițională
Numărul mare de magazine naturiste duc la impresia falsă că orădenii utilizează aceste terapii pe scară largă. „Este o impresie falsă. Orădenii apelează la acest tip de tratamente abia atunci când epuizează toate celelalte metode ale medicinii tradiționale”, spune doctorul Florin Micliuc, unul dintre puținii apostoli al medicinei naturiste din Oradea.
Surprinzătoarea vitamină D
Cercetările efectuate la Mid-America Heart Institute din Kansas, Statele Unite, arată că deficienţa de vitamina D creşte riscul de boli cardiace, în special crize şi atac cerebral. Iar un alt studiu demarat încă din anul 1996 la Harvard atestă aceleaşi concluzii: nivelul scăzut al vitaminei D în organism dublează riscul de infarct.
Cum îţi afectează zahărul creierul
Scăderea zahărului din sânge duce la o afecţiune numită hipoglicemie. Aceasta se manifestă prin tremur, palpitaţii, senzaţii de căldură însoţite de transpiraţie, dilatarea pupilelor şi furnicături în extremităţi. Aceste simptome constituie răspunsul creierului la lipsa necesarului de zahăr din sânge.
Top 10 mituri despre sex!
Barbatii sunt mereu dornici de sex?  Unele femei au orgasm doar prin stimularea sfarcurilor? Barbatii se gandesc la sex o data la sapte secunde? Barbatii isi doresc mai mult sex decat femeile? Un penis de marime medie in erectie masoară 17 centimetri? Stridiile sunt afrodisiace?  Barbatii de culoare sunt mai dotati?

Culturismul reduce mortalitatea prin cancer cu 40 la suta
Barbatii cu muschi puternici, dezvoltati prin culturism, prezinta o incidenta a mortii cauzata de tumori cancerigene cu 40% mai mica decat cei care nu fac exercitii fizice regulate, potrivit unui studiu citat de The Telegraph. Echipa internationala de oameni de stiinta sustine ca masa musculara este la fel de importanta ca evitarea obezitatii si o dieta sanatoasa atunci cand este vorba de protejarea corpului impotriva tumorilor canceroase.


Reclame